ایرلاین های فعال

شرکت های هواپیمایی فعال فرودگاه قشم

هواپیمایی پارس ایر
هواپیمایی پارس یا «پارس ایر» یکی از ایرلاین‌‌های تازه‌ تاسیس ایران است. این شرکت هواپیمایی در سال ۱۳۹۴ با عنوان «پارس اقیانوس کیش» در قالب شرکت سهامی‌خاص ثبت شده است و هدف آن راه‌اندازی اولین خط هوایی تمام منطقه‌ای ایران، برقراری پرواز از مبادی جدید داخل کشور به مقاصد بین المللی، خدمات‌رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته و ایجاد ارتباط بین فرودگاه‌های منطقه‌ای کشور با فرودگاه‌های اصلی می‌باشد.

شرکت هواپیمایی پارس ایر برای رسیدن به اهداف مشخص شده، تلاش کرده در کنار متخصصین داخلی و خارجی از نیروهای جوان، کوشا و با استعداد کشورمان نیز استفاده کند و از این طریق بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه نماید. بدون شک تجربه سفر با هواپیمایی پارس ایر برای هر مسافری لذت‌بخش خواهد بود زیرا کادر پرواز عالی و نیروهای متخصص فنی و عملیاتی کاملاً حرفه‌ای این شرکت تلاش می‌کنند تا مسافران را با پروازی راحت و ایمن به مقصد برسانند.

تلفن: ۰۲۱۴۹۹۶۵۰۰۰
فکس: ۰۲۱۴۹۹۶۵۴۹۹
نشانی: میدان آزادی ، جاده مخصوص کرج ، نبش خیابان فلسفی ، ساختمان پارس
کدپستی: ۱۳۹۳۷۵۵۷۱۱

• ایران ایر
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که با نام «هما» نیز شناخته می‌شود، به عنوان اولین ایرلاین ایرانی تحت عنوان شرکت هواپیمایی ملی ایران با هدف حمل و نقل بار، مسافر و محمولات پستی به داخل و خارج کشور تأسیس شد که هم‌اکنون در بسیاری از مسیرهای داخلی و خارجی تردد داشته و یکی از مهم‌ترین شرکت های هواپیمایی داخلی به شمار می‌رود. اگرچه تاریخچه پروازهای بازرگانی در ایران به سال‏های ۱۳۲۰ و ۳۰ خورشیدی باز می‌گردد، اما در ۵ اسفند سال ۱۳۴۰ بود که برای نخستین بار یک شرکت هواپیمایی بازرگانی ملی تاسیس می‌شد..
وبسایت شرکت هواپیمایی ایران ایر: www.iranair.com
زمینه فعالیت: مسافری و باری
تلفن:۰۲۱۴۶۶۲۴۴۲۷
فکس: ۰۲۱۴۶۶۲۸۲۲۴
ایمیل: pr@iranair.com
آدرس: فرودگاه مهرآباد – ساختمان مرکزی هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران

 

• آسمان
شرکت هواپیمایی آسمان پس از انقلاب از ادغام حدود شش شرکت کوچک به عنوان ایرتاکسی تشکیل شد. این شرکت ابتدا قرار بود برای نقاط دور افتاده و با هواپیماهای کوچک فعالیت کند اما با تغییر قانون (طبق قانون در آن زمان فقط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی می‌توانست هواپیماهای پهن پیکر داشته باشد) این شرکت از ناوگان با برد متوسط و هواپیماهای با صندلی بیشتر به کار گرفت و در مناطقی که مسافر کمتر و مشکلات بیشتری داشت پرواز کرد.
وبسایت شرکت هواپیمایی آسمان: www.iaa.ir
زمینه فعالیت: مسافری و باری
تلفن:۰۲۱۶۶۰۰۲۸۱۰
فکس: ۰۲۱۶۱۱۰۶۷۳۳
ایمیل: info@iaa.ir
آدرس: جاده مخصوص کرج، بعد از شهرک اکباتان، فرودگاه مهر آباد

• قشم ایر
شرکت هواپیمایی قشم از تاریخ ۱۸/۱۰/۱۳۹۱ رسماً فعالیت پروازی خود را آغاز کرده است. گفته می‌شود که این شرکت در سال ۱۳۷۲ با اجاره نمودن هواپیما فعالیت پروازی خود را آغاز کرده بود. از سال ۱۳۷۵ با انعقاد قرارداد اجاره با مالکین هواپیماهای مسافری پهن پیکر پروازهای خود را در مسیرهای تهران – قشم، تهران – دبی و دیگر شهرهای ایران انجام داده است.
وبسایت شرکت هواپیمایی قشم ایر: www.qeshm-air.com
زمینه فعالیت: مسافری و باری
تلفن: ۰۲۱۴۷۹۹۰۰۰۰
فکس: ۰۲۱۴۴۶۹۶۶۱۲
ایمیل: info.qeshm@qeshm-air.com
آدرس: بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص کرج) روبروی سه راه فرودگاه خیابان شهید ریاحی پلاک ۱۲ ساختمان قشم ایر / جزیره قشم بلوار امام قلی خان میدان گلها، شرکت بین¬ المللی هتلهای سورینت قشم

• آتا
شرکت هواپیمایی آتا در سال ۱۳۸۷ و در شهر تبریز تاسیس و فعالیت رسمی و پروازی خود را در سال ۱۳۸۸ آغاز نموده است. اولین پرواز شرکت هواپیمایی آتا در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۸۸ هجری شمسی همزمان با افتتاح این شرکت توسط وزیر راه و ترابری وقت، از فرودگاه بین‌المللی تبریز به مقصد مشهد صورت پذیرفت و پروازهای رسمی آتا نیز از تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۸۸ هجری شمسی از تبریز به مقصد تهران انجام شد.
وبسایت شرکت هواپیمایی آتا: www.ataair.ir
زمینه فعالیت: مسافری و باری
تلفن:۰۲۱۴۸۵۵
فکس:۰۲۱۴۴۶۳۵۱۱۳
ایمیل:info@ataair.ir
آدرس: تهران: شهرک اکباتان، بلوار شهید نفیسی، نبش کوی یاس، پلاک ۸ _ تبریز : خ،توانیر شمالی، فلکه گلپارک، سربالایی نگین پارک، ساختمان آرمین

• زاگرس
شرکت هواپیمایی زاگرس در سال ۱۳۸۴ با ثبت در منطقه آزاد اروند و با ورود دو فروند هواپیمای توپولوف فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۶ با ورود دو فروند هواپیمای بویینگ MD رنگ و بویی دیگر گرفت. اولین پرواز بین المللی زاگرس در سال ۱۳۸۷ با پرواز در مسیر تهران – دمشق انجام شد.
وبسایت شرکت هواپیمایی زاگرس: www.zagrosairlines.com
زمینه فعالیت: مسافری و باری
تلفن: ۰۲۱۴۴۰۸۱۲۶۸
فکس: ۰۲۱۴۴۰۸۱۸۵۲
ایمیل: info@zagrosairlines.com
آدرس: تهران بزرگراه محمدعلی جناح جنوب،خیابان سازمان آب دوم،کوچه نیرو،پانزده متری سازمان آب دوم پلاک ۱۶

• تابان
شرکت هواپیمایی تابان یکی از جدیدترین شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایران بوده و مرکز آن در شهر مشهد است. این شرکت در سال ۱۳۸۴ موفق به کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری ایران شد و از سال ۱۳۸۵ پروازهای خود را به طور رسمی آغاز کرد.
وبسایت شرکت هواپیمایی تابان: taban.aero
زمینه فعالیت: مسافری و باری
تلفن: ۰۲۱۴۴۶۹۶۵۱۷
فکس: ۰۲۱۴۴۶۳۴۱۶۸
ایمیل: info@taban.aero
آدرس: تهران – شهرک اکباتان – فاز۱ – بلوار اصلی – کوچه فیات – پلاک ۱۰ / فرودگاه جزیره کیش – دفتر ایستگاه شرکت هواپیمایی تابان

 

• معراج
شرکت هواپیمایی معراج نیز در سال ۱۳۸۹ منطبق با استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری تاسیس و خدمات رسانی به مشتریان خود را آغاز کرد. هم اکنون این شرکت اکثر شهرهای داخلی و همچنین کشورهای بلغارستان، روسیه، ترکیه، عراق، کویت و امارات دارای ایستگاه فعال بوده و در حال ارائه خدمات و سرویس دهی به مسافران و مشتریان می‌باشند.
وبسایت شرکت هواپیمایی معراج: meraj.aero
زمینه فعالیت: مسافری و باری
تلفن: ۰۲۱۶۱۹۵۴
فکس: ۰۲۱۸۹۷۸۵۰۸۱
ایمیل: info@merajairlines.ir
آدرس: تهران – میدان آزادی – ابتدای خیابان محمدعلی جناح – ساختمان معراج

• ساها
هواپیمایی ساها نیز یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی داخلی فعال به مرکزیت تهران است که توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۹ تأسیس شد. ساها مخفف عبارت «سرویس ارتباط هوایی ارتش» است که علاوه بر جابجایی پرسنل ارتش، جابجایی افراد غیرنظامی را نیز بر عهده دارد.
وبسایت شرکت هواپیمایی ساها: www.sahaair.com
زمینه فعالیت: مسافری و باری
تلفن: ۰۲۱۶۶۶۳۰۱۰۱
فکس: ۰۲۱۶۶۶۹۸۰۱۶
ایمیل: info@sahaair.com
آدرس: تهران- خیابان آیت ا… سعیدی-۶۵ متری فتح

 

 

پوستر تست